„A teď ruku na srdce. Jsem jediná, kdo uklízí v pyžamu? Stává se mi to velmi často, přísahám. Je to první věc, kterou dělám ráno poté, co odvezu děti do školy. Každopádně vím jedno, nezáleží na tom, co nosíš, ale co používáš,“ svěřila se Alena Šeredová, která na Instagramu dělá reklamu italské značce k přírodě i pokožce šetrných přípravku na praní a úklid.
„Mám cenného spojence, protože Vert udělá všechnu těžkou práci za mě! Jde o řadu ekologických čističů s veganským složením, které neškodí pokožce, jsou hypoalergenní a nejsou testovány na zvířatech,“ pochvaluje si kráska.
„Každý produkt Vert je navíc vytvořen s ohledem na životní prostředí, což je mi velmi blízké!“ dodala Šeredová, která výběrem značky potěšila řadu Italů.
Dlužno dodat, že jí úklid lidé věří mnohem více než třeba Andree Verešové. Ta před lety dělala reklamu na prostředek na mytí nádobí a nedopadlo to příliš šťastně. Málokdo tehdy věřil, že modelka myje nádobí v ruce, a nepomohly tomu ani řeči o sexy hospodyňce, která čeká, až přijde manžel domů.
„Asi každý muž sní o tom, že po příchodu domů najde svou ženu pouze v zástěře při umývání nádobí. Přiznám se, že to manželovi občas ráda dopřeju,“ svěřila se tehdy Andrea.
O síle reklamní kampaně s tímto vyzněním podle všeho nebyla přesvědčená ani sama společnost, a tak se na světě dlouho neohřála. Verešová se to v době covidu-19 snažila zachránit tím, že předvede, jak vytírá, zavařuje okurky nebo peče bublaninu.
I tyto pokusy bohužel ztroskotaly a krásku už s mopem ani zástěrou neuvidíte. Raději se fotí na pláži či při józe v titěrných plavečkách...
Fotogalerie |