Jak jsme vás již informovali, Agáta Prachařová se jako obchodnice s oblečením příliš neosvědčila.
Nakupuje nekvalitní oblečení v italském skladu, na které si následně našívá vlastní cedulky a prodává důvěřivým dívkám za horentní sumy. Ke svým zákaznicím přitom, dle jejich svědectví, přistupuje často s despektem, a dokonce na ně slovně útočí.
V případě vrácení peněz nekomunikuje a má nepřiměřeně dlouhé dodací lhůty.
Teď se naše slova potvrdila i v zahraničí. Slovenský web Cas.sk přišel se svědectvím, že si jedna z Agátiných zákaznic postěžovala na zboží, které jí bylo na Slovensko doručeno.
„Objednala jsem si bundu za 60 eur, ale přišel mi šmejd. Značka byla přišitá ručně, jako by to šilo malé dítě,“ postěžovala si slovenská zákaznice do redakce.
To ovšem není všechno. Slečna se rozhodla využít svého legislativního nároku na vrácení peněz, když tak však učinila, peněz se nedočkala. Čekala tři a půl měsíce, než se rozhodla záležitost řešit jinou cestou.
„Už jsem psala na Českou obchodní inspekci. Nejvíc mi vadí, že Agáta nereaguje,“ uvedla rozčílená zákaznice.
A co na to Prachařová?
„Paní mi nebyla schopná poslat číslo účtu, ale už ho mám. Peníze byly odeslané,“ sdělila na svoji obhajobu Agáta a dodala: „Mám mnoho spokojených zákaznic, a když se stane, že se někomu něco nelíbí, tak za to nemůžu.“
Agáta by se měla očividně věnovat intenzivně pouze jedné věci, a ne deseti různým. Kromě těhotenství a modelingu se teď totiž začala pokoušet o profesionální focení. To je ale podle profesionála, kterého jsme oslovili, velmi amatérské.
Fotogalerie |