Vzpoura zákaznic proti e-shopu Agáty Prachařové: Nekalý obchod, lži a vulgarismy

Agáta Prachařová neprožívá své zrovna nejšťastnější období. Kromě hříchů z minulosti musí totiž řešit záležitosti svého e - shopu s oblečením a celé se jí to, jak se zdá, sype pod rukama. Její klientky si stěžují. Jedné z nich údajně dokonce vmetla do obličeje, že je chudinka, a že ona sama si tisícovkami může vytírat... Vy víte, co. To však těhotná modelka popírá!

Před časem jsme vás informovali o nekalých praktikách Agáty Prachařové, která v rámci svého internetového obchodu prodává úplně cizí oblečení a bezostyšně si na něj amatérsky našívá svoji značku Rebella. Jako by se nechumelilo.

To budí dojem, že si inzerované kolekce sama navrhuje a také nechává šít.

Úspěšně tak své zákaznice klame a nechává je vytáhnout z peněženky horentní sumy za smyšlenou značku plnou iluzí a mystifikace.

Oblečení Agáty Prachařové jsme sami otestovali.

Na to konto nám přišly reakce několika jejích klientek, které jsou s modelčiným jednáním více než nespokojeny.

„Spousta žen si od ní objednala zboží, zaplatila předem a vybrané kousky nedostala. Jelikož Agáta Prachařová příspěvky ze své facebookové stránky maže, tak tam již spousta z nich chybí,“ uvedla zákaznice své tvrzení, které podložila skutečnými screenshoty.

Příspěvek z ledna 2017. Smazán.

Nejen že tedy oblečení není původní, postrádá punc kvality a je, jak zkonstatovala zkušená krejčová, vysoce kazové, ale ještě jeho prodej provází Agátino údajné nesolidní jednání.

To však není to nejhorší.

Svědectví slečny Terezy K., která u Agáty nakupovala, budí doslova hrůzu.

„Já si v obchodě objednala bundu, kterou mi poslala, a kterou jsem zaplatila. Stála 3000 Kč. Tu jsem v jejím obchodě pak vyměnila za jinou, která byla o 1000 korun levnější. Velice těžce a velice dlouho jsem z Agáty své peníze dostávala, dokonce se mi chvíli snažila namluvit, že peníze přibalila k bundě, což nebyla pravda. Do telefonu mi bylo řečeno, že jsem chudinka, a že ona si s tisícovkami může vytírat prdel,“ vyložila nám dopodrobna svůj příběh jedna z nespokojených zákaznic.

Zákaznice jsou vzteky bez sebe!

(Dle zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku může spotřebitel v případě nákupu přes e - shop vrátit zboží do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu, pozn. red.)

Jak exkluzivně pro Expres sdělila Tereza K., Agáta si postěžovala dokonce prý i na to, že musí kvůli zmíněné slečně stát frontu na poštu, a že když je nerozhodná, ať si jde nakupovat do Tesca.

Své peníze dostala údajně nazpět až poté, co po několika dlouhých nepříjemných hovorech a ignorovaných zprávách Agátě sdělila, že podá trestní oznámení.

„Ženám, kterým dluží oblečení nebo peníze, neodpovídá na sms, volání, zprávy na Facebooku, zprávy na Instagramu, prostě nikde, přitom příspěvky přidává a statusy píše. Dokonce dál nabízí své zboží.“

Sama Agáta jakékoliv pochybení nepřipouští a vulgarismy v komunikaci odmítá. Přepis celého rozhovoru čtěte již zítra!

Máte s módním e-shopem Rebella a jeho fungováním vlastní zkušenost?

Pošlete nám vaše dojmy na tip@expres.cz

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 5:00 středa 21. června 2017. Anketa je uzavřena.

  • 91
  • 32
  • 18
  • 17
  • 14
  • 11