Agáta Prachařová propaguje svůj módní e–shop Rebella, kde jen může.
Aktivně sdílí na sociální síť nové kousky, fotí v nich sebe i ostatní, maže negativní příspěvky z Facebooku, aby někdo nepojal podezření, že neumí podnikat, a teď posunula svou reklamní strategii ještě o kus dál.
Spojila se totiž s obchodní firmou Bubbleology, která vytvořila Agátinu vlastní nápojovou směs s názvem Rebella tea. Profituje z toho tedy jak její podnikání, tak samotná nápojová společnost.
Ideální obchod pro obě strany, spotřebitelé si však stěžují.
„Proč podporujete tuhle hnusárnu? Dáváte to pít i synovi? Možná by stálo za to si o tom něco přečíst,“ reagovala na její chloubu jedna z jejích fanynek.
„Příklad toho, jak se prodávat za každou cenu. Tleskám. Peníze nejsou všechno, Agáto,“ píší další.
Prachařová přitom není jediná, která se kvůli reklamní kampani nechvalně proslulého nápoje stala terčem kritiky. Ostře se veřejnost pustila například i do Davida Gránského.
Ruce pryč od značky Bubbleology dala naopak třeba Dara Rolins, Teri Blitzen nebo Jan Tuna, který proti společnosti ostře vystupoval ve svých videích na Stream.cz.
Ten tvrdí, že slavné osobnosti mají mít odpovědnost za to, co propagují, čili Agáta sama musí vědět, zda dělá dobře.
Fotogalerie |