Nahý syn výměnou za krém za pět stovek. České „příštipkářství“ na Instagramu

Není to tak dlouho, co Agáta Prachařová mluvila o tom, jak potřebuje chránit soukromí své dcery Mii, proto ji sice fotí na Instagram, ale vždy tak, že jí zamaže obličej. Na rozdíl od syna, u něhož je to už evidentně asi jedno, toho v klidu použije i do reklamy. Nahého. Což tak nějak v kostce shrnuje to české paběrkování, kterého jsme se stále ještě nezbavili.

Krém, který Agáta Prachařová (33) propaguje skrze nahého syna Kryšpína (7), z něhož budou mít děti ve škole určitě srandu, protože být „nahatej u vany s mámou“ je přece děsná legrace, stojí 499 korun.

Vzhledem k tomu, že manželé Prachařovi jsou oba společensky a umělecky aktivní, nedomníváme se, že by Agáta neměla 499 korun na to, aby si tělové mléko francouzské značky mohla koupit ze svých či Jakubových peněz.

Což tak nějak v kostce shrnuje to české příštipkářství, které se ve velkém objevuje na Instagramu českých celebrit nebo lidí, kteří mají alespoň tři tisíce followers.

Ať už je to oschlý řízek zdarma, voucher na drink do baru, sleva na levnou řasenku, nebo vlastně cokoliv, na co si vzpomenete, co si můžete koupit i z běžné výplaty, se teď táhne celým českým Instagramem, kde už pomalu není post, aby to nebyla reklama na produkt nebo chlubení se, že někdo něco dostal zadarmo. Ve srovnání se světem se ale jedná jen o smetí, zatímco zahraniční hvězdy dostávají kufry s vlastními monogramy od Chanelu, u nás stačí ke štěstí vybarterovaný lak na nehty.

Ostatně ty skutečné hvězdy dělají reklamu za peníze, ne za produkty.

Když pak tady k tomu pomohou děti, tím lépe.

Agáta sice nedávno horovala za soukromí své dcery Mii, kdy řekla, že „její fotku ukážu teprve tehdy, až si ona sama založí Instagram a tu fotku si tam nahraje“, ale že na Instagramu ukazuje nahého syna pro pět stovek, to už je tak nějak jedno.

Přitom se to dá udělat jinak a hlavně bez doslovného odhalování sedmiletého kluka. Problém je, že mnoho lidí si právě kvůli „sbírání věcí zadarmo“ zakládá účty a doufá, že jim za pár měsíců začnou chodit ty vouchery, aby tedy byli taky ti „influenceři“. Těch je dneska víc než dost a vliv už nemají prakticky žádný, protože uživatelům sociálních sítí se jejich reklamy už zajídají.

To je české paběrkování, reklama na krém za 499 korun, jako by snad Agáta i Jakub vydělávali málo, aby si ho nemohli koupit...

Naopak dost chybí právě ty reálné účty, kde se děti nevystavují kvůli reklamám na kočár, pleny, dudlíky a všechno, co by si každý z nás měl pořídit sám, pokud je ekonomicky aktivní a nedostal to z lítosti z charity, a jsou inspirativní pro stejnou sortu lidí.

Agáta je skvělá máma a obecně se o ní ví, že je taková „bydlenka“, stará se o dům, zahradu, vyvařuje, peče, zavařuje... Její svatý grál pro stejně zodpovědné pracující mámy může být někde jinde. A bez reklamy na vše.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 23:03 pátek 1. března 2019. Anketa je uzavřena.

  • 97
  • 19
  • 15
  • 9
  • 8
  • 7