Modelka Agáta Hanychová se rozhodně umí otáčet, to jí nikdo upřít nemůže. Stará se, aby uživila dvě děti a obrovský dům, a její Instagram je přehlídka všeho možného od krémů pro děti až po nový hrnec. Navíc má za sebou spoustu rozdělaných a nedokončených projektů, jeden čas provozovala i e-shop, takže by se dalo očekávat, že když bude mít příležitost něco zpeněžit, hned se toho ujme.
Opravdu je ale nutné zacházet tak daleko a zkoušet prodávat věci přes řeči o depresi? Dcera Veroniky Žilkové neměla svůj den a pochlubila se tím samozřejmě i na sociální síti. Ovšem tak, že dala lidem najevo, že si teď vylije srdíčko.
„Mám depresi, nejsem v tom sama?“ ptala se nejdříve fanynek, aby to vypadalo, že ani život slavných není žádná lahoda. Poté se rozhodla, že o svém „depresivním stavu“ udělá i živé vysílání. Možná byl záměr původně dobrý, nicméně způsob, jakým pojala své svěřování se o depresi, se dá považovat za dost zvláštní.
Využila situace a rovnou si ze své deprese udělala reklamu na teplákovou soupravu, kterou zrovna měla „náhodou“ na sobě. Že by se rozhodla změnit prodejní taktiku a hrát to až takto na city? V dnešním světě sociálních sítí by se nebylo ani čemu divit.
Kdo je dravější a má více ohebnější páteř, ten vítězí a prodává. Nicméně přesně kvůli těmto věcem se Instagram stává semeništěm nepotřebných, neužitečných a zavádějících postů, které už nemají nic společného s původním významem „sdílet“. Víceméně každý uživatel, který se rozhodne sledovat někoho slavného, skončí nakonec jen jako další prázdná duše dobrá jen k tomu, aby přinášela dotyčné osobě peníze.
A když už lidé neslyší na reklamu, možná budou slyšet na osobní problémy. Proč ne, hlavně že se něco prodá...
Fotogalerie |