Úterý 19. března 2024, svátek má Josef

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Nová reklamní taktika? Agáta propadala depresi, ale přitom prodávala teplákovku

    To, že modelka Agáta Hanychová (36) vám na svém profilu na Instagramu prodá klidně i jalovou krávu, o tom už všichni víme, ale že změní taktiku a bude hrát na city, to vidíme poprvé. Evidentně v té obrovské konkurenci potřebuje opět něčím překvapit.

    Modelka Agáta Hanychová se rozhodně umí otáčet, to jí nikdo upřít nemůže. Stará se, aby uživila dvě děti a obrovský dům, a její Instagram je přehlídka všeho možného od krémů pro děti až po nový hrnec. Navíc má za sebou spoustu rozdělaných a nedokončených projektů, jeden čas provozovala i e-shop, takže by se dalo očekávat, že když bude mít příležitost něco zpeněžit, hned se toho ujme.

    Opravdu je ale nutné zacházet tak daleko a zkoušet prodávat věci přes řeči o depresi? Dcera Veroniky Žilkové neměla svůj den a pochlubila se tím samozřejmě i na sociální síti. Ovšem tak, že dala lidem najevo, že si teď vylije srdíčko. 

    „Mám depresi, nejsem v tom sama?“ ptala se nejdříve fanynek, aby to vypadalo, že ani život slavných není žádná lahoda. Poté se rozhodla, že o svém „depresivním stavu“ udělá i živé vysílání. Možná byl záměr původně dobrý, nicméně způsob, jakým pojala své svěřování se o depresi, se dá považovat za dost zvláštní.

    Využila situace a rovnou si ze své deprese udělala reklamu na teplákovou soupravu, kterou zrovna měla „náhodou“ na sobě. Že by se rozhodla změnit prodejní taktiku a hrát to až takto na city? V dnešním světě sociálních sítí by se nebylo ani čemu divit.

    Kdo je dravější a má více ohebnější páteř, ten vítězí a prodává. Nicméně přesně kvůli těmto věcem se Instagram stává semeništěm nepotřebných, neužitečných a zavádějících postů, které už nemají nic společného s původním významem „sdílet“. Víceméně každý uživatel, který se rozhodne sledovat někoho slavného, skončí nakonec jen jako další prázdná duše dobrá jen k tomu, aby přinášela dotyčné osobě peníze.

    A když už lidé neslyší na reklamu, možná budou slyšet na osobní problémy. Proč ne, hlavně že se něco prodá...

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 23:30 čtvrtek 2. září 2021. Anketa je uzavřena.

    • Trapas
      68
    • Haha
      10
    • Tvl
      9
    • Super
      5
    • Cože
      5
    • Sladký
      4
    Vybrali jsme pro vás

    VIDEO: Střílej po mně! Kameraman natočil téměř celý útok v centru Prahy

    Premium Ve čtvrtek zemřelo rukou střelce Davida K. 14 obětí, 25 lidí je zraněných, z toho deset lidí těžce. Jedním z prvních na...

    Máma ji dala do pasťáku, je na pervitinu a šlape. Elišku čekají Vánoce na ulici

    Premium Noční Smíchov. Na zádech růžový batoh, v ruce svítící balónek, vánoční LED svíčky na baterky kolem krku. Vypadá na...

    Test světlých lahvových ležáků: I dobré pivo zestárne v obchodě mnohem rychleji

    Premium Ležáky z hypermarketů zklamaly. Jestli si chcete pochutnat, běžte do hospody. Sudová piva totiž dopadla před časem...