Agáta Hanychová nás vzala do výrobny své nové kosmetické značky AG Beauty, kterou nedávno představila veřejnosti. Pyšná je především na odličovací pěnu, která je speciálně určena na prodloužené řasy. Jenže modelka taky naznačuje, že se snaží osvěžit český rybníček, který je plný značek, jež obklopují nejrůznější kauzy.
„Zkoušela jsem na trhu různé věci a nic mi nepřišlo tak dobrého, tak jsem se rozhodla, že si to vyrobím sama,“ řekla nám Agáta přímo ve výrobně. Zároveň uvedla, že nebude zahlcovat trh jedním produktem denně. Všechno se totiž vyrábí v Čechách, takže jsou jednotlivé kousky pečlivě kontrolovány.
„Výroba jednoho přípravku trvá půl roku, všechno se musí otestovat. Tím, že se to vyrábí tady v Čechách je to běh na dlouhou trať. Zatím mám odličovací pěny, peelingy, péči na rty a nově i body misty, tedy něco jako tělové mlhy, které mi na léto přijdou lepší než drahé parfémy a krásně provoní celé tělo,“ uvedla Hanychová s tím, že je všechno hand made, přírodní a netestováno na zvířatech, ale přímo na Agátě – to myslela samozřejmě s humorem.
„Půl roku jsem na sobě kosmetiku testovala, nechtěla jsem, aby měli lidé problémy s pletí, myslím, že já jsem ten nejlepší pokusný králík,“ dodala Agáta Hanychová se smíchem.
Ta dává jasně najevo, že její kosmetika nepochází z žádného asijského e-shopu, ale je vyrobená poctivě v České republice. Symbolicky tak zřejmě odkazuje na kauzu, během které byla osočena influencerka Natálie Kočendová, že nakupuje svoji kosmetiku na levných asijských e-shopech a následně je prodává zadraho a pod svým jménem.
Podobnou kauzu řešila i Nela Slováková, která měla navíc prodávat parfémy se zakázanou látkou. Kauzy ale zanikly a obě podnikatelky nařčení popřely s tím, že se jedná o snahy rozvrátit jejich byznys.
Fotogalerie |