Premium

Soutěž, která šokuje sexualitou instagramových dětí, má jeden velký háček

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
O půlmilionovou výhru v reality show Like House soutěží sice sedmička influencerů, ne všichni ale, jak se zdá, mají stejnou šanci na vítězství. Adam Kajumi, který o sobě tvrdí, že je generálním ředitelem českého TikToku, je do soutěže zainteresován více, než by bylo pro soutěžícího příhodné. Nejenže stál u zrodu celé show, ale navíc ještě několik dní před začátkem show byl spolumajitelem společnosti, která nechala naprogramovat aplikaci, prostřednictvím níž se nakonec rozhodne o absolutním vítězi celé show.

Pokaždé když ve vile došla řeč na to, co by soutěžící udělali s výhrou půl milionu korun, Adam Kajumi přispěchal s tím, že on celou částku věnuje na charitu. A dost dobře věděl proč. Je si vědom toho, že nejenže na vítězství nemá nárok, ale v soutěži by vůbec neměl být. Je ve střetu zájmů.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 12:10 středa 25. srpna 2021. Anketa je uzavřena.

  • 163
  • 27
  • 16
  • 16
  • 10
  • 9