U velkých fast foodových řetězců by člověk těžko očekával, že budou usilovat o spolupráci. Čestnou výjimkou je americký Burger King, ten se na počest oslav světového dne míru rozhodl nabídnout jednodenní spolupráci svému největšímu konkurentovi, fast foodovému gigantovi McDonald’s.
Burger King se spojil s neziskovou organizací Peace One Day a navrhl, že na půl cesty mezi ředitelstvími obou řetězců rychlého občerstvení by vznikl společný stánek, kde by se po celý den servíroval McWhopper. Tento burger by v sobě měl kombinovat prvky nejpopulárnějších burgerů obou podniků, Big Macu a Whopperu. Pro propagaci založil Burgerking i speciální webovou stránku.
Výkonný ředitel McDonald’s Steve Easterbrook na sociální síti Facebook napsal, že nápad jeho konkurenta je inspirací pro dobrou věc. Obě značky by ovšem podle něj mohly podniknout něco většího, co by přineslo změnu. Podotkl také, že mezi firmami panuje pouhá přátelská podnikatelská rivalita.