Zpěvák Ben Cristovao by si díky sociálním sítím mohl měsíčně přilepšit o několik desítek tisíc, přesto se snaží reklamu do svého života zapojovat co nejméně. Expres.cz se svěřil, že sociální sítě k byznysu nevyužívá tolik jako jeho kolegové.
„Snažím se ty spolupráce třídit a spolupracovat opravdu s firmami, za které se postavím a nějakým způsobem souvisí s mým životem a zapadají do konceptu,“ prozradil Expres.cz s tím, že v tomto ohledu není příliš komerční.
Opakem je mu kolega Leoš Mareš, který na sociálních sítích propaguje od supermarketu až po zážitky a různé služby. „Leoš to dělá správně v tom, jak si to nastavil. Má to jako marketing, který si myslím, že funguje. Proč ne... Já to dělám jinak, vytvářím koncept. Ty věci musí nějakým způsobem do mého života přirozeně zapadat,“ dodal.
„Nejraději s fanoušky sdílím fotky z cest,“ upřesnil s tím, že je pro něj důležité s lidmi sdílet reálné věci před těmi zaplacenými.
A možná proto Ben patří k jedněm z nejúspěšnějších ve světě sociálních sítí.
Fotogalerie |