Zdeněk Pohlreich je tvrdý muž, který se s ničím nepáře. Veškeré problémy vnímá jako výzvu a snaží se s nimi poprat.
Najdou se však podniky, ve kterých ani on nepomůže. A přesně tím se podle včerejšího dílu stala restaurace Sametová.
Nejen, že se její majitel choval ke svým zaměstnancům bez úcty, ale nechal je pracovat i 6 týdnů v kuse bez pauzy a odpočinku a za odvedenou práci je poté neocenil.
Během natáčení se objevili hned tři bývalý zaměstnanci, kterým majitel dlužil. A nešlo o malé částky. Zatímco mladšímu kuchaři Lukášovi, který v podniku vydržel měsíc, dlužil něco přes 18 tisíc, dalšímu zaměstnanci, Karlosovi, nechtěl vyplatit 17 tisíc.
A ten to vyřešil po svém. Majiteli se rozhodl pomstít falešnými objednávkami a anonymními rezervacemi. Což zaměstnavateli způsobilo čáru přes rozpočet.
Fotogalerie |
Vše vyvrcholilo tím, když do hry vstoupila servírka, která v restauraci strávila nejdelší čas ze všech zaměstnanců, a to tři měsíce. Majitel jí dlužil zápočtový list a stejně jako bývalým kolegům část výplaty.
Tu jí odmítal vyplatit kvůli dovolené, kterou si servírka rozhodla po problémech v zaměstnání vybrat.
Podle výpovědí ostatních se však jednalo o zcela běžnou věc. Jejich šéf měl totiž ve zvyku obchodovat s lidmi a chovat se k nim jako ke zvířatům.
Zatímco první den byl schopný jednoho zaměstnance vychválit do nebe, další den ho vyhodil a nahradil někým jiným. Personál se tak během týdne proměnil hned několikrát.
Když jsme zjišťovali, jak je na tom restaurace nyní, dozvěděli jsme se, že by měla mít jiného majitele. Problémy, které však způsobil se s ní táhnou do teď.
Jakmile je jednou jméno poškozené, pověst se zpět získává špatně.