Středa 24. dubna 2024, svátek má Jiří

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Dej si ban a nekomentuj, vzkazuje Kadeřávková lidem, kteří jí pomáhají dostávat věci zdarma

    Anna Kadeřávková | foto: archiv

    Herečka z Ulice a současně více tzv. influencerka Anna Kadeřávková (22) na sebe nedávno upozornila hádkami na Instagramu s lidmi, kteří se jí ptali, zda umí na svůj účet dávat taky něco jiného než reklamu, případně zda si umí i něco koupit sama, aniž by to dostala za to, že ukáže fotku daného předmětu. A to nebyl jediný případ, hodně se také komentují její polonahé pózy, kdy je smysl sdělení dalece vzdálen tomu, proč by u něj měla být svlečená.

    Není to tak dlouho, co se Anna Kadeřávková, dvaadvacetiletá herečka, která je známá ze seriálu Ulice, nechala vyfotit v lascivní póze s banánem mezi nohama a s vyplazeným jazykem, což mělo evokovat jistou sexuální praktiku známou především z pornografie, která je dost často k nalezení v sekci „hard“ a jim podobných.

    Nechybělo prádlo, podpatky a labužnicky rozevřené sako, které jako by říkalo „jsem zlobivá sekretářka, pojď mi naplácat“, a jak se do lesa volá, tak se z lesa holt i ozývá.

    Kadeřávková zveřejnila další fotografii, na které vypadá, jako by právě točila...

    Kromě toho, že se jejím směrem objevily poznámky o (ne)vhodnosti a obecně vulgárnosti, si Kadeřávková, která se ráda vystavuje v prádle či polonahá, dlouhodobě stěžuje na to, že jí muži píší nevkusné zprávy.

    K tomu se přidala kritika na skutečnost, že Kadeřávková podle zákona neoznačuje reklamní příspěvky jako reklamní příspěvky, a když ji jeden z mnoha uživatelů na to upozornil, odepsala mu, že je retard a že jí závidíme věci zdarma jako pračku a podobně.

    Problém je, že Kadeřávkové nikdo nezávidí pračku zdarma, ale že Kadeřávková nechápe smysl toho „influencerství“, kterým by se ráda živila.

    Kadeřávková se po kritice na svém Instagramu rozepsala o tom, že si musela „vyžrat hejty“ a že fotku s banánem dala na Instagram proto, aby upozornila na listopad jako na měsíc prevence proti rakovině prostaty (k němuž se připojuje pod hashtagem #prsakoule i vyšetření prsu a prevence rakoviny děložního čípku).

    Zároveň kritizuje společenská média, že o ní píší, a připojuje dovětek, že se jich nikdo na nic neptal, přestože politická média o Kadeřávkové psát zcela jistě nebudou, a i ona poskytuje nevyžádané rady, na něž se nikdo neptal, například když inzeruje další z výrobků, který dostala, aniž by dokázala objektivně zhodnotit, zda je spolehlivý a na trhu nejlepší, či se dokonce zeptala, jestli chcete jako další příspěvek reklamu.

    Jenže problém je v tom, že když o ní nikdo nebude psát a lidé nebudou na její profil chodit, nebude moct nikoho ovlivňovat, jak to sama nazývá. Kadeřávkové totiž vadí, že byla za reklamní značení a za fotku s banánem kritizována, přestože vstupuje do veřejného prostoru. Ve veřejném prostoru ale platí zásada, že se k němu může vyjádřit každý, proto je taky logicky veřejný.

    Kadeřávková se pozastavuje nad tím, že fotku s banánem kritizovaly zejména ženy, jako by snad ani nevěděla, že zrovna tzv. cumshot, na který Anna svou grimasou poukazuje, je už léta vnímán ve veřejných výstupech coby ponižující. Sex prodával někdy v 90. letech, dneska se lidé zase vrací k řemeslu a zajímá je hlavně, co umíte, ne že to děláte v prádle.

    Kadeřávková si pochvaluje, že se její fotka dostala ke každému desátému uživateli Instagramu a že to splnilo účel.

    Nesplnilo, protože na jejím profilu se řeší pouze (ne)vhodnost její sebepropagace, a nikoliv rakovina prostaty.

    „A přitom vám všem pořád tak nějak vadí ten fakt, že mladá holka se zelenýma očima ovlivňuje takovou masu lidí a dostává věci zadarmo,“ píše Kadeřávková, zatímco většině lidí je to podle všeho dost jedno, protože v jejich reálných životech jim Kadeřávková ani jiná bytost z Instagramu nepomůže, musí své každodenní lapálie zvládnout sami a je jim v tu chvíli jedno, jestli má někdo zelené oči, před sebou masu lidí, nebo pračku kvůli reklamě.

    „Dej si ban a nekomentuj,“ uzavírá svůj příspěvek hashtagem, čímž uživatelům Instagramu vzkazuje, že když ji budete chtít kritizovat, nemáte ji radši vůbec komentovat.

    Je to stejně mylná rovnice, jako když vám někdo řekne: „Když se ti to nelíbí, tak se na to nedívej!“ Ale toto by platilo, leda kdybychom se bavili o soukromé záležitosti, ke které byste se nějakou záhadou dostali. K něčemu, co je určeno jen pro okruh lidí, u nichž se předpokládá, že se jim daná věc bude líbit, protože jsou něčeho nebo někoho fanoušky.

    Jakmile si někdo dává mandát, že „ovlivňuje masy“, a Kadeřávková si ho ve svém příspěvku sama dala, tyto „masy“ mohou a taky nemusí její ovlivňování přijmout.

    Protože ne všichni vás budou jen chválit a vy se musíte naučit přijímat kritiku. Ano, je pravda, že kritika je něco jiného než urážky, ale to by Anna měla sama vědět dobře, když na kritiku, že neoznačuje reklamu jako reklamu, odepsala urážkou do retardů. Pokud se s tím neumíte srovnat, bude vaše působení ve veřejném prostoru vždy na pováženou.

    Každý lajk, který ona dostane a k němuž si pomůže prádlem a lascivní pózou, a každá diskuze, kterou ona tím vyvolá, jí pomáhá vybavit si byt reklamou, takže i svým komentářem a odlišným názorem jí vyděláváte na živobytí.

    Bez vás, lidí na Instagramu, kteří se chcete k jejímu veřejnému výstupu ať tak, či onak vyjádřit, by ani neměla koho „ovlivňovat“.

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 23:09 čtvrtek 26. března 2020. Anketa je uzavřena.

    • Haha
      94
    • Trapas
      64
    • Super
      44
    • Tvl
      39
    • Cože
      38
    • Sladký
      32