K reálnému vyznění scény z Anatomie života jistě dopomohl i fakt, že se točilo na hřbitově v Bubenči.
„I daný hrob byl skutečný, ale nehloubila se do něj jáma. Jen jsme nahoru položili rakev a květiny,“ prozrazuje detaily vedoucí natáčení Mira Dittrich.
„Točit takové scény je citlivé a občas náročné. Každá scéna se totiž točí několikrát, bere se z různých úhlů a na různé velikosti objektivů,“ řekla k vypjatým scénám v seriálu Jitka Schneiderová.
„Takže se v takto emočně vypjatém momentu udržujete třeba dvě hodiny. Ale tohle je herecká práce a získanými zkušenostmi už víte, jak na to,“ doplnila sympatická herečka.
Co konkrétně běží člověku v takových momentech hlavou, nechce prozradit. Připouští však, že si herec v takových situacích může i vzpomenout na nějaký bolestný zážitek ze svého života.
„Snažím se z natáčení si smutnou náladu domů nenosit. Navíc na natáčení Anatomie života se sešla skvělá parta osobností a na place je výborná, veselá atmosféra, takže to jde samo,“ dodává.
Schneiderová si však na tomto projektu užívá i scén docela jiného charakteru. Její postava se zamilovala do mladšího muže, jehož hraje Aleš Petráš. S tím se potkala už na natáčení seriálu Profesor T., kde hrála jeho šéfovou. V Anatomii mají několik milostných scén.
Fotogalerie |