Kritické příspěvky mažu, dělá to tak každý obchod! Agáta Prachařová obhajuje svůj e-shop

Tomu se říká z bláta do louže. Jen co se přestalo řešit Prachařové soukromí, vyšla na povrch velice nemilá svědectví ohledně fungování Agátina módního e–shopu. Podle informací jedné zákaznice dokonce komunikaci s Prachařovou provázejí vulgarismy a nadávky. Co na to těhotná podnikatelka? Zeptali jsme se.

Dostaly se nám do rukou podněty několika klientek Rebelly, které si stěžují na Vaše nekalé obchodní praktiky. Poukazují zejména na problémy týkající se dodání zboží, vrácení peněz a komunikace. Ignorování zpráv, mailů i telefonů, neúměrně dlouhé dodací lhůty, údajné výmysly a lži. Víte o tom něco?

Ne, nicméně si myslím, že žádný e-shop není stoprocentní a vždycky se nakonec vše vyřeší. Ono když slečny volají o půlnoci, tak to by ten telefon nevzal nikdo. Kdybych nebyla známá, tak se to vůbec nikam nedostane.

Jedna z klientek dokonce tvrdí, že jste ji v rámci obchodní komunikace nazvala chudinkou, vmetla jí do tváře, že vy si můžete tisícovkami vytírat prd*l a ať si jde nakupovat do Tesca.

Tak to je výmysl. Nevím, kdo se mě v poslední době pořád snaží poškodit, ale tohle je rozhodně výmysl.

Jak se vypořádáváte s negativními příspěvky na Facebooku Rebelly? Prý je hbitě mažete.

To je můj Facebook a na tom já si můžu dělat co chci.

Takže je mažete.

Já myslím, že to takhle maže každý obchod.

Agáta Prachařová čelí od začátku roku hned několika obviněním.

Suma sumárum, vy si tedy nejste vědoma žádné vlastní chyby, například že byste podcenila náročnost podnikání nebo neodhadla své časové možnosti.

Ne, určitě ne. Může se stát, že se nějaká objednávka třeba vinou pošty ztratí nebo že je špatně dodaná, tak to připouštím, že se někdy mohlo stát, ale že bych vědomě poškozovala lidi, to opravdu ne. Ten e–shop mi očividně jde, takže tam mám logicky spíše spokojené zákaznice než nespokojené a vždycky se najde někdo, kdo je nespokojený, protože dělat to tak, aby byli všichni spokojení, je nereálné. Nicméně budu otevírat na Smíchově kamenný obchod, tak ty zákaznice pošlete tam! Alespoň si nebudou muset nic objednávat, to pro ně bude nejlepší. Já nevím, kdo mě chce zničit, ale nepodaří se mu to.

Módní značka Rebella vznikla z iniciativy Agáty Prachařové v létě roku 2016. Navázala tak na svůj předchozí obchod s tylovými sukněmi, které si však nechávala šít na zakázku. Oblečení Rebella dováží z italského skladu a pod svou vlastnoručně našitou značkou ho dále přeprodává. Veškerou obchodní činnost realizuje Agáta sama. Komunikuje se zákaznicemi, zpracovává objednávky, přijímá a odesílá platby a řeší reklamace. Podle tvrzení klientek se jí však podnikání vymklo z rukou. To Prachařová rezolutně odmítá.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 5:10 čtvrtek 22. června 2017. Anketa je uzavřena.

  • 56
  • 22
  • 14
  • 13
  • 12
  • 9