Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Smrt pivního krále: Sebevražda? Jitka Čvančarová: Je smutné, jak zemřel

    Jitka Čvančarová poslala kondolenci za mrtvého Vladimíra Černohorského. | foto: Expres.cz

    Zpráva o náhlé smrti herce Vladimíra Černohorského alias Pivního krále zaskočila i jeho partnerku z reklamy na pivo, Jitku Čvančarovou.

    Vladimír Černohorský, známý z reklamy na značku piva Krušovic, zemřel předčasně během mistrovství světa v hokeji. Podle jeho přátel trpěl depresemi a únavovým syndromem.

    „Ta nemoc ho prý zachvátila takovým způsobem, že ho to dostalo do depresí a výsledek byl to, co se stalo. Myslím, že na tom něco bude, že příčinou byly deprese,“ řekl Vladimírův kamarád.

    V pivní reklamě, vycházejí z konceptu „Buď jsi král, nebo ne“, hrál vedle Tomáše Řepky, rudovlasé Vicy Kerekes a v poslední sérii se po jeho boku, coby hokejová fanynka, objevila i Jitka Čvančarová.

    Ta se pro Expres krátce vyjádřila. „Je to opravdu smutná zpráva. Moc mě to mrzí. Rodině rodině vyjadřuji upřímnou soustrast,“ vzkázala Expresu Čvančarová.

    Nejpovedenější krušovický král představoval stoického pivaře se svébytně oduševnělým výrazem, který v konfrontaci se světem slavných mužů a žen vždy zůstával „králem.“ Od tvůrců reklamy to byla jednoznačná trefa do černého a reklama patřila mezi nejúspěšnější marketingové počiny.

    O to záhadnější byl sám Černohorský. Pro média byl něco jako duch. Byl nedohledatelný, neměl Facebook ani profil na ČSFD, který má dnes každý céčkový herec s jednou roličkou v seriálu.

    Vědělo se o něm jen, že pochází ze středočeských Votic a že žil a pracoval v Praze. Podle přátel byl jemný, tichý a rezervovaný. Neexistuje ani žádná jeho civilní fotografie, nebo podobenka z jiného filmu nebo divadla.

    Proč byl Vladimír záhadný introvert částečně vysvětluje projekt manažerka Jana Bartáková z agentury, která měla na starost propagaci pivovaru. „Důvodem je veliký ostych herce a neochota sdílet své soukromí,“ říká o Vladimírovi, který se jinak v reklamách tváří jako velký chlapák.

    Smrtí Černohorského přišly Krušovice o svůj symbol a otázkou je, zda bude agentura hledat adekvátní náhradu či změní celkový koncept spotů. „Vzhledem k tragické události se nyní nebudeme vyjadřovat. O nějaké náhradě jsme zatím nepřemýšleli,“ dodala Bartáková.

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 11:33 středa 21. září 2016. Anketa je uzavřena.

    • Tvl
      23
    • Super
      16
    • Cože
      12
    • Sladký
      10
    • Trapas
      9
    • Haha
      7