V australském fastfoodovém řetězci Chicken Treat se rozhodli pojmout novou kampaň netradičně a její realizaci zadali tomu, kdo by jinak skončil jako položka na denním menu.
Jejich twitterový profil nyní „spravuje“ slepice!
Slepice Betty se stala internetovým fenoménem. V kurníku má klávesnici, do které jí občas chovatelé háží zrno.
Ona pak vyťuká zprávu a ta se odešle na twitter. Zde si za krátkou chvíli vykvokala neuvěřitelných 35 tisíc sledujících.
Žádný hodnotný obsah nečekejte, celé je to jen změť náhodně poskládaných písmen a číslic. Ale ruku na srdce, nejsou některé blogy psané lidmi vlastně to samé?
Betty bude mít na starosti firemní Twitter do té doby, dokud se jí nepovede napsat slovo o pěti písmenech. Vzhledem k tomu, že zatím nedala ani tři, tak to asi chvíli potrvá.