K fotografii šesti atraktivních a nutno dodat, že polonahých dívek, výrobce spodního prádla připsal nevinnou poznámku: „Naše velikonoční kalhotky.“ A na sociálních sítích se strhla mela. Palmers je známý svými glamour reklamami modelek v luxusním prostředí, jenže tentokrát tomu bylo jinak.
Dívky jsou vyfoceny zezadu na lehce omšelém koberci instalovaném na ještě zašlejších dlaždicích jen v kalhotkách modré, růžové a bílé barvy. Na pozadí hromádka mechu, oschlý vinný kmen, nic, co by laika zásadně pobouřilo.
Kritika je však ostrá. Dívky prý vypadají příliš dětsky a celková kompozice „zavání estetikou, připomínající obchod s lidmi“, píše například jedna z rozlícených žen Corrina Milborn. Novinářka Nina Horecek scénu nazvala „hladové dětské narozeniny.“
Nechutná oslava moderního otrokářství nebo trh s dětskými šlapkami. Dehonestace ženského pohlaví, je s nimi zacházeno jako se zvířaty. I takové odezvy najdete na Facebooku Palmers, kde příspěvek vzbudil tolik nevole.
Sám výrobce se k tomu postavil střízlivěji: „Zajímají nás názory zákazníků, ale těžko se zavděčíme všem. Takže děkujeme za odezvy a klidné Velikonoce.“
Fotogalerie |