Chlastal a boural: Policejní učitel Kadlec má zaplatit miliony, nedal zatím ani korunu

  • Karel Kadlec pří dubnové nehodě v Praze zdemoloval na tři desítky aut
  • Původně se hovořilo až o 51 nabouraných vozidel
  • Policie mu naměřila přes jedno promile alkoholu v krvi
  • Podle všeho měl psychické problémy kvůli rozvodu
  • V době nehody měl sedět u soudu kvůli další nehodě, kterou způsobil v opilosti
Pro bývalého policejního důstojníka a pedagoga Karla Kadlece, který letos v dubnu schválně naboural desítky aut, bude mít celá kauza nejen dohru u soudu, ale nepříjemná pro něho bude i finančně. Ze škody 1,65 milionů korun ale zatím nezaplatil ani korunu. S odvoláním na Českou kancelář pojistitelů to v pondělí napsal web Lidovky.cz.

Karel Kadlec už zná účet za svoji demoliční jízdu, při níž v dubnu na pražských Vinohradech schválně naboural tři desítky aut. Jak pro Lidovky.cz uvedl Aleš Povr, mluvčí České kanceláře pojistitelů, celková finanční újma dělá 1,65 milionu korun.

Po bývalém policejním důstojníkovi zůstala spoušť.

„Většinu oznámených případů jsme velmi rychle vyřídili a poškození byli odškodněni. Celkem 18 škod jsme zlikvidovali, ve čtyřech případech likvidace probíhá a osm poškozených majitelů vozů nás zatím nekontaktovalo,“ uvedl mluvčí.

Za osmnáct nabouraných aut kancelář vyplatila 1 179 573, zbylých půl milionu korun je rezerva ze zatím nevyplacené škody.

Většina majitelů poškozených aut se tak díky České kanceláři pojistitelů již dočkala zaplacení škody. Tu následně kancelář bude vymáhat po Kadlecovi. V době nehody totiž neměl povinné ručení, takže bude muset platit ze svého.

Podle mluvčího Povra Kadlec s Českou kanceláří pojistitelů komunikuje, nicméně doposud nic nezaplatil. Nicméně několikrát se za svůj čin omluvil.

To ho ovšem od soudu nezachrání. Za celý incident mu hrozí trest vězení na šest měsíců až tři roky, zákaz činnosti nebo peněžitý trest.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 8:01 úterý 15. listopadu 2016. Anketa je uzavřena.

  • 15
  • 12
  • 10
  • 10
  • 10
  • 9