Ačkoli to slovenská televize i hlavní aktéři videoklipu zcela určitě mysleli dobře, sklidili za to neskutečnou kritiku.
Slovenská televize Markíza odvysílala minulou středu v rámci hudební Chart Show speciální verzi hitu We are the World, slavnou skladbu od Michaela Jacksona a Lionela Richeho.
Tu nazpívalo v roce 2010 několik desítek světových umělců jako charitativní projekt na podporu obětem zemětřesení na Haiti. Mezi těmi vystoupili například Justin Bieber, Janet Jackson, Celine Dion nebo Snoop Dogg.
Dvacítka slovenských hvězd se minulý týden pokusila o totéž, úspěchu se však nedočkala. Ačkoliv měl hudební cover taktéž charitativní podtext, setkal se s ostrou kritikou a nekonečnými posměšky.
Veřejnost zpěváky označuje za panoptikum těch nejhorších slovenských vykopávek, kritizuje jejich afektovanost, příšernou angličtinu a celý počin vnímá spíše za trapnost a parodii.
Mezi umělci naleznete například jména jako Emma Drobná, Lukáš Adamec nebo Martin Harich, účastníci talentových soutěží posledních let, postarší zpěvačky Gizku Oňovou a Evu Mázikovou nebo Petera Lipu.
Jména, která rozhodně nepatří mezi áčkové hvězdy slovenské hudební scény.
Video se začalo šířit světem internetu jako lavina. Okamžitě se vyrojily desítky videí youtuberů, kteří se výtvoru vysmívají, na sociální síti ho komentují stovky, ne – li tisíce Slováků, kteří se za remake stydí a vyjadřují se k tomu i některé slovenské celebrity.
Mezi těmi se objevil například Richard Müller, který se měl prý v klipu také objevit: „Dostal jsem nabídku, ale odmítl jsem ji a ukázalo se, že jsem udělal dobře,“ řekl zpěvák, který tak dal jasně najevo, jak se mu výtvor zamlouvá. Přesněji řečeno nezamlouvá.
Objevit se v klipu měl i Mário Kuly Kollár: „Hudební podklad je odfláknutý, produkce též,“ uvedl pro Nový čas zpěvák, který uznává, že záměr mohl být dobrý, ale přístup byl poněkud amatérský.
Sama Markíza byla se svým počinem zprvu spokojená, v pátek jej však z Youtube pro velký úspěch raději stáhla.
Fotogalerie |