Sex táhne už i v charitě. Nadace Naše dítě si k penězům pomáhá něčím, co vypadá jako orgasmus

  •   12:12
  • diskuse

Předělávka upoutávky na Nymfomanku. | foto: koláž Expres.cz

Až se zase budou rozdávat ceny nazvané Sexistické prasátečko určené pro ty, kdož mají ve svých reklamách zbytečné a neúčelné využití sexismu, dost se obáváme, že nadace Naše dítě bude vážný kandidát v první řadě. O to smutnější, že se jedná o charitu. A o děti.

Je celkem i dost s podivem, že se nová televizní reklama nadace Naše dítě, která vás má donutit přispět nějakou tou korunou nebo se začít zabývat pomocí pro ty nejohroženější, vysílá na veřejnoprávní televizi.



Tu si Rada pro rozhlasové a televizní vysílání hlídá bedlivě. Ve filmech, které rozhodně nejsou pro děti, jindy neprojdou ani ostřejší výraziva, ale orgasmus v reklamě na charitu ano?

Zvláštní.

Kdokoliv, kdo tuto velmi podivnou věc pro Naše dítě vymýšlel, rozhodně ani neměl moc smyslu pro originalitu, jelikož stačí jen setinka, aby člověku došlo, že se dívá na vykradené promo filmu Nymfomanka.

Copak nám ta reklama jenom připomíná?

Copak nám ta reklama jenom připomíná?

Těžko hádat, co přesně se stalo v pozadí nadace, která funguje již tolik let a s jejímž jménem je spojeno mnoho českých osobností, že se taková věc vůbec dostala ven, ale snad se brzy dočkáme odpovědí.



Komentáře

Čerstvé zprávy