YouTube kanál České pošty nazvaný ČPTV vznikl teprve 27. července, je na světě tedy pouhopouhý den a na svědomí ho má Odbor komunikace, kde je zaměstnán bývalý finalista první řady soutěže Česko hledá SuperStar Julián Záhorovský (32).
Ten již dávno pověsil zpívání na hřebík a živí se komunikací, pracoval například jako tiskový mluvčí pro Pražské služby, poté přešel k České poště, které se stará o sociální sítě.
Mimo to je také placen Pardubickým krajem ve výši 20 tisíc korun měsíčně za psaní blogu Honza na cestách, kde vystupuje jako obchodní cestující Honza, který si „jen tak“ vede svůj deníček na Facebooku. Na tuto skutečnost upozornila MF DNES, více se můžete dočíst zde.
Nápad na nový videokanál České pošty vzešel podle jejího tiskového mluvčího Matyáše Vitíka přímo v Odboru komunikace a nejsou na něj využity žádné externí náklady. Jednoduše řečeno - Záhorovský jako zaměstnanec Odboru komunikace si tohle sám vymyslel a peníze na realizaci jsou z rozpočtu státního podniku.
V prvním díle nazvaném ČPTV POPRVÉÉÉ se můžete seznámit nejen s celým konceptem, ale také s ředitelem České pošty, který proslul zejména pro výši svého smluvního ročního platu, a sice až 8,015 milionu korun ročně. (Řadoví pracovníci České pošty berou v průměru 21 841 korun.)
Zatímco Záhorovský si pro omladinu, které chce představit Českou poštu v jiném světle, nachystal už druhý díl své poštovní one man show, kde vystupuje ve žluté paruce a v brýlích, veřejnost se na tento „moderní počin“ dívá trochu jinak.
Svět už jede kryptoměny, Česká pošta hotovost
Komentáře se liší jen tím, na jakou sociální síť se zrovna díváte. Zatímco na YouTube se lidé jeho snažení, potažmo snažení celé České pošty posmívají, na Facebooku komentující spíš zuří. Peníze na modernizaci instituce nejsou, zato na tyto nesmysly ano, zní nejčastější kritika. Tomu napomáhá i skutečnost, že Česká pošta zaostává například v používání platebních terminálů pro kreditní karty, což je v 21. století v době kryptoměn téměř pozoruhodné.
Nápad s pošťáckou televizí, která chce držet krok s dobou a mladou generací odkojenou YouTube blogery, se zatím míjí účinkem, někteří to dokonce přirovnávají k viralitě jménem Marketingová škola Dominika Haška, což je narážka na Haškovo útrpné snažení v reklamách na energy drinky s heslem On baví.
Fotogalerie |