„Tak co? Pořád se doma mordujete se sáčky z vysavače, které jsou plné prachu? Nebo už jste pochopili, že to vůbec není potřeba a že můžete dokonce vysávat a osvěžovat vzduch zároveň?“ Napsala v sobotu na Instagram Iva Kubelková.
K tomu sdílela snímek vysloveně „ze života“.
Na fotce luxuje v elegantním béžovém ouftitu a lodičkách. Není tedy divu, že se jí několik diskutérů na jejím Instagramu vysmálo. To však není všechno. Iva si vysloužila kritiku i za text reklamního příspěvku.
„Nechci byt hnusná, ale spoustu lidí na něj nemá. Neříkám, že je to zrovna náš případ, ale hodně lidí je rádo, že je. Nechápu, proč takový komentář ve stylu: Už jste pochopili?,“ objevilo se v komentářích.
Hodnota přístroje na vysávání se pohybuje v rozmezí od 20 do 30 tisíc korun.
Reakce Kubelkové na sebe nenechala dlouho čekat.
„Ten post je určen těm, kdo na ten vysavač mají. Kdo na něj nemá, nemusí si ho všímat, tak jako jiných reklam na věci, které jsou nad rámec finančních možností dané osoby. I v těchto reklamách je mnohokrát použito spojení: Už máte, už jste pochopili, už jste objevili atd. Takže budeme dělat reklamu jen věcem, na které mají všichni?“
Instagram i Facebook je doslova naditý otravnými reklamními příspěvky celebrit, které propagují produkty, které jsou nejen předražené, ale často také velice nekvalitní.
Typickou ukázkou je Eliška Bučková, která aktivně propaguje samoopalovací krém, z kterého mají ženy vyrážku a po umytí se smývá z těla, což jsme si ověřili na vlastní kůži.
Kritiku za reklamu sklízí i tváře společnosti Bubbleology jako například David Gránský, Agáta Prachařová nebo Anna Julie Slováčková. Ostře se do značky ledových čajů navezl nedávno Jan Tuna.
Reklama na vysavač za 20 tisíc korun je oproti tomuto slabý odvar. Musíme však uznat, že ty lodičky, to je trochu parodie.
Fotogalerie |