Nová video kampaň slavné módní značky H&M rozproudila na internetu vášnivé diskuze. Jak už to bývá, jedni jsou z muslimské modelky nadšení, jiní zase burácejí cosi o tom, že H&M obléká teroristy.
Expres.cz se proto zeptal českého zastoupení značky na to, co si o celé kampani myslet a kdy můžeme hidžáby očekávat v tuzemských obchodech.
PR manažerka Hennes & Mauritz Kateřina Papežová v telefonu řekla, že vlastně ani moc není co komentovat.
Kampaň se podle ní vůbec netýká náboženských otázek a vznikla čistě jako podpora recyklace oblečení.
„My ve videu říkáme vlastně jen to, že v módě neexistují žádná pravidla. Nosit si můžete co chcete podle toho, jak se to líbí právě vám,“ uvedla pro Expres.cz v telefonu.
„Slečna má na sobě oblečení H&M. Jak si na sebe šátek naaranžujete, je úplně jedno. Někdo si z něj vytvoří hidžáb, někdo si jej třeba omotá kolem pasu a nosí jako sukni. O tom je naše video.“