Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Smarty liška Dominik Hašek: Lidi se mojí kampani smějí, ale já vám ještě ukážu!

    Dominik Hašek na Smartym prodělává, přesto je optimistou. | foto: koláž Expres

    Slyšeli jste už o novém nápoji Smarty? Jistě! Dominik Hašek, dříve populární hokejista, se dal na podnikání v oboru přírodních limonád. Jenže celá dlouhodobá kampaň, která tohle pití na trhu provází, je už od počátku tolik bizarní, že snad potenciální zákazníky naopak plaší. A co k tomu říká sám autor?

    Nápoj Smarty původně existoval ve dvou příchutích a mělo jít o přírodní alernativu k energetickým drinkům. V prodeji je již nějakou dobu a kampani na původního Smartyho se směje celý internet. Proslulá hláška „On baví“ si vysloužila již mnoho vtipů. Nyní ale autor celého konceptu, Dominik Hašek, přišel s další variantou nápoje.

    Jedná se O „Smarty Rybářský“ a „Smarty Myslivecký“, aneb, jak dodává sám Dominik - pro všechny, kteří milují přírodu. To samo o sobě zní celkem psychedelicky, což dokládají také reakce veřejnosti na sociálních sítích. A vyjádření někdejšího hokejisty je ještě více prapodivné!

    Smarty

    „Chci, ať se lidi na sociálních sítích vyjadřují, od toho to tam je. Jestli je to dobře, nebo špatně (co děláme), člověk ve finále dokáže stejně jen tím, jestli se to bude prodávat, nebo ne. V tomhle případě mají lidi důvod se mi smát, zatím se neprodáváme, abychom si vydělali,“ řekl Dominik pro pořad Overtime serveru iSport.cz.

    A jak vůbec k nápadu začít vyrábět zálesáckou limonádu přišel? „Dva, tři roky zpátky jsem se rozhodl, že se stanu myslivcem, k tomu mě přivedl můj pejsek. Znám lidi od myslivosti, vím, co dělají pro přírodu, pro zvěř, pro živočichy v přírodě. Do toho oboru jsem zapadl, určitý vztah mám i k rybářství. Šlo to jedno s druhým. Ale hlavně jsem chtěl přinést něco lidem, kteří jsou určitým způsobem opomíjení. Doteď žádný nápoj neměli, krom toho, že si do remosky udělali čaj. Není na ně myšleno, jsou opomíjení. Proto jsem těmhle lidem, kteří jdou tolikrát v zimě do přírody pomoci zvířatům, aby přežila, chtěl něco dát.“

    Nevíme, jak vám, ale nám tato kampaň připadá vážně šílená. Pokud si to ještě stále nemyslíte, nezapomeňte se podívat na video, které k ní Dominik Hašek natočil. Kromě toho, že je technicky opravdu špatné, obsahová stránka je také slabší. Ale o tom se již přesvědčte sami!

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 20:36 středa 14. června 2017. Anketa je uzavřena.

    • Trapas
      27
    • Tvl
      13
    • Haha
      12
    • Super
      8
    • Cože
      8
    • Sladký
      7