Televize nakonec vzala Českou Miss na milost. Změní však název, připomíná reality show

Soutěž krásy dostala šanci od letitého partnera. Jak bude celý projekt pokračovat dál? | foto: Profimedia.cz

Ačkoliv v srpnu loňského roku vydala Česká Miss i Prima dlouhé prohlášení o tom, že ukončují spolupráci, nakonec se rozhodli opět spojit. Co komerční televizi donutilo ke změně názoru?

30. sprna minulého roku vydala Česká Miss dlouhé tiskové prohlášení o tom, že se po vzájemné dohodě s televizí Prima rozhodli ukončit spolupráci. Televize své rozhodnutí zdůvodňovala slovy, že soutěž nezapadá do jejich programového plánu a popřála České Miss mnoho zdaru.



Dnes však nové vedení Miss Martin Ditmar a Eva Čerešňáková oznámili, že právě Prima odvysílá přímý přenos z finálového večera.

A to ještě nedávno všechny ujišťovali, že přijdou s vlastním konceptem a internetovou televizí. Z tradiční soutěže se měla stát show podobná Amerika hledá topmodelku a na veřejnost se měli dostávat pikantní záběry ze zákulisí.

Z tohoto záměru ale vedení nakonec ustoupilo. Ditmarovi a Čerešňákové zřejmě došlo, že není čas na hrdinství, a tak se sklopenýma ušima přešli k letitému partnerovi. Přinesli však spoustu nových nápadů, jak soutěž oživit. Včetně názvu.

„Ta jednání probíhají už několik týdnů. Jsou to věci, které nevzniknou ze dne na den. Připravili jsme koncept, rozpracovali ho a až poté jsme ho šli představit televizi. Tím jsme se zřejmě vrátili do hry. Momentálně připravujeme smlouvy k podpisu,“ řekl Martin Ditmar krátce po ukončení formální části tiskové konference s tím, že se změní i název.

„Název bude Hledá se Česká Miss,“ dodal spolumajitel soutěže.

Miss tak dostala šanci na přežití a je jen na majitelích, zda s ní dokáží naložit. Se silným partnerem bezesporu získají i nespočet sponzorů.

Fotogalerie





Komentáře

Čerstvé zprávy