Moderátor natočil vtipnou a originální reklamu na počítačovou hru Doom. Spot na začátku působí jako depresivní reklama na penzijní připojištění, závěr má však nečekaný zvrat.
Když Alexander Hemala (63) nejprve mluví o nástrahách stáří, kdy na jeho schopnosti a talent pomalu sedá prach, celé je to takové dojemné a ukazuje nejen to, že světská sláva je polní tráva.
Ale následně do rukou bere oblíbenou hru pařmenů a závěrem si nabíjí brokovnici, čímž dokazuje, že zcela určitě do starého šrotu opravdu nepatří. Stejně tak jako tahle hra, která vznikla před více než dvaceti lety.
Doom:Jedná se o akční počítačovou hru, která se poprvé objevila na prodejních pultech už v roce 1993. Od té doby má již několik pokračování. Hra se často stává terčem kritiky, jelikož je velmi drastická. Hra se sci-fi pozadím představuje hráčům elitního mariňáka, který bojuje se zlými démony. |
Fotogalerie |