E-shop Prachařové vstupuje do likvidace: Jde o konec, nebo další obchodní manévr?

  •   23:33
  • diskuse

Končí Agáta Prachařová s podnikáním? | foto: Facebook/Profimedia

Zdá se, že Agáta Prachařová vzdala svůj boj s větrnými mlýny. Na sociálních sítích inzeruje slevu na všechno zboží ze svého e-shopu a komentuje to slovy: „Končíme, likvidace.“ Ostatní mají jasno. S pověstí obchodu nebyla jiná cesta. Může za to vyšetřování České obchodní inspekce?

Před týdnem jsme vás informovali, že obchodní praktiky Agáty Prachařové vyšetřuje na základě podnětu TV Nova Česká obchodní inspekce. Modelka se totiž stala terčem kritiky kvůli jednání se svými zákaznicemi.



Těm neměla údajně řádně vyřizovat reklamace, doručovala zakoupené zboží v nepřiměřeně dlouhých lhůtách, neodpovídala na korespondenci a v některých případech měla být na klientky dokonce vulgární a nadávat jim. Ačkoliv to všechno Agáta popírá a vysvětluje to snahou o její diskreditaci, teď se zdá, že svůj boj vzdala.

Již na konci června začala na všechny její sociální sítě umisťovat poutače s hashtagem „Likvidace“ a slevu 10 % na všechno zboží.

„S pověstí e-shopu je likvidace jediným rozumným krokem,“ dočkala se reakce fanoušků Agáta.

Fanoušci se likvidaci Agátina obchodu nediví.

Fanoušci se likvidaci Agátina obchodu nediví.

V poměru s jejími ostatními příspěvky už na Rebellu navíc takřka nikdo nereflektuje. Zatímco totiž na její soukromé příspěvky a fotky reaguje často i tisícovka lidí, propagace Rebelly se často dočká tolika lajků, co byste spočítali na prstech jedné ruky.

Z 10 % se během týdne stalo 20 % a v sobotu se rozhodla jít do finále: „30 %. Víc už to nejde,“ napsala na Instagram.

Přesto se stává terčem posměchu a sklízí kritiku.

Na slevy reagují fanoušci s posměchem.

Na slevy reagují fanoušci s posměchem.

Skutečně Agáta končí, anebo jde o promyšlený obchodní tah, jak přitáhnout zákaznice zpět? Expresu přitom ještě před několika měsíci tvrdila, že se chystá otevřít kamennou prodejnu.

Fotogalerie





Komentáře