Překupnice Agáta: Už kdysi vyvařila tisíce na sukních. I tehdy se bouřily zákaznice

Agáta Prachařová je podnikatelka jedna báseň. Zatímco nám do redakce chodí rozčílené podněty zákaznic, které jsou krajně nespokojeny s modelčiným jednáním, podařilo se nám zjistit, že stejné problémy řešily Agátiny klientky už v roce 2010.

Podezření, že by mohla vynikat v podnikání, pojala Agáta Prachařová už v roce 2008.

Tehdy přišla s nápadem vytvořit svoji vlastní módní kolekci s názvem AGY, kterou si sama navrhla, z důvodu cenové dostupnosti ji však nechala ušít v Číně.

Tylové sukně zaznamelany v Agátině podnikatelské historii největší úspěch.

V srpnu 2010 se rozhodla vdechnout své idee život v podobě módní značky Agata Fashion, která se dostala do povědomí veřejnosti zejména díky krátkým sexy tylovým sukýnkám. Ty sama navrhovala a nechávala je šít zde, v Čechách, konkrétně v jičínské továrně.

Samotná realizace obchodu probíhala stejně jako její současná podnikatelská činnost v rámci Rebelly.

Agáta objednávky zpracovávala, balila, vypisovala dobírkové složenky, komunikovala se zákaznicemi, balíky také odesílala a následně přijímala reklamace. Zajišťovala tedy veškerou agendu, a podle toho to, zdá se, také vypadalo.

Agáta měla očividně problém s vrácením peněz i v minulosti.

Ať dříve či dnes, problém přichází většinou ve chvíli, kdy dojde na reklamaci a vrácení peněz. V ten moment Agáta čirou náhodou neodpovídá na maily a vrácení peněz trvá i po mnohých urgencích nekonečně dlouhou dobu.

Navíc využívá stejně jako dříve podivných obchodních praktik, kdy na první pohled výrazně sleví kus oblečení, když se však zákazník v jejích cenách orientuje, zjistí, že věc se má zcela jinak a oděv vyjde často i dráž, než původně.

Agáta očividně využívala pofidérních obchodních praktik, aby docílila zisku.

Úsměvný je nedávný screenshot ze stránek Rebelly.

Tomu se říká sleva! Agáta „snížila“ cenu topu z 1900 na 1990 Kč.

A nejen že se Prachařová nepoučila z dob minulých, ale navíc šla i kvalitativně velmi dolů. Natolik zlenivěla, že si své zboží už ani nenavrhuje, ani nenechává šít na zakázku. Pouze jej nakoupí v italském skladu a z horentní sumy přeprodává.

Sama Prachařová je toho názoru, že všechna pochybení jsou pouhé pomluvy a že ona jako podnikatelka rozhodně neselhala. Zároveň má v plánu otevírat kamennou prodejnu a tvrdí, že má zákaznic až nad hlavu.

Tak uvidíme, jak a kam to celé vyústí.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:35 čtvrtek 6. července 2017. Anketa je uzavřena.

  • 74
  • 29
  • 15
  • 14
  • 13
  • 11